_منع عقل_

دلم لرزید؛ دستم به دنبالش در یک شب زنده داری اجباری.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

برای دانشجوی سال کفی، شانزدهم آذر ـ اولین شانزدهم آذرـ باید مهم باشد. پرشود باشد برای دیدنش، اما من داستان متفاوتی برایتان می گویم: من، یک دانشجوی سال کفی، با هزاران امید و آرزوی احتمالی، در اولین سال دانشجویی ام، شانزده آذر که از قضا شلوغ ترین روز هفته ام در دانشگاه است، پا به آن خراب آباد نگذاشتم!

چرا؟ دلیلش برای خورم هم گنگ است اما تنها جمله ای که با اطمینان می توانم بگویم: به تاریخچه اش دقت کنید. این که چرا و از کجا چنین نامی بر چنین روزی گذارده شده است که...

من در این اولین روز دانشجو که من هم مصداقش بودم، به این فکر می کردم که آیا چنین روزی، چنین داستانی ارزش است؟ باید خوشحال باشم از وجود چنین موقعیتی؟ اذ چنین روزی؟ از چنین محیط آکادمیکی؟

  • ۹۳/۰۹/۲۰
  • Ba har

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی